image

 

Jakie trendy widać w elektronicznej komunikacji z klientem? * Dokąd zmierza formuła contact center? * Jakie były najciekawsze kampanie marketingu bezpośredniego w minionym roku * Jakie są obecnie tendencje na rynku? * Czy centra kontaktowe będą się nadal rozwijały w takim tempie? * Czym powinien się charakteryzować dobry telemarketer? * Jak się pracuje w grupie sprzedażowej? * Co jest największym problemem pracy zespołowej? * Kto korzysta z obsługi telemarketingowej w ramach outsourcingu? * Czy to się zawsze opłaca? * Jakie problemy pojawiają się w grupie sprzedażowej cc? * Jakie są tam standardy działania, jakie problemy, jak się je rozwiązuje? * Jak zorganizować sprzedaż poprzez rekomendacje? * Dlaczego jest to najbardziej efektywny system sprzedaży? * Na czym polega marketing wirusowy na portalach społecznościowych? * Jakie bazy marketingowe są dostępne w Polsce? * Jaka jest ich wartość użytkowa? * Dlaczego się tak szybko starzeją? * Jakie bazy teleadresowe są dostępne na polskim rynku? * Jak wygląda marketing rozsyłkowy ad 2011? * Rozwiązania do rejestracji i rezerwowania miejsc w – ochronie zdrowia, instytucjach kulturalnych i sportowych * Jak się tworzy awatara? * Jak najwłaściwiej zaprezentować firmę na Facebooku? * Jaki jest potencjał marketingowy portali społecznościowych?
Sponsor wiodący

Sponsorzy

Partnerzy
 
Miejsce i termin

  Termin: 5.12.2012, 9:00-16:00
  Miejsce: JORDANA 18, sala 401

Kontakt

 Marketing Maestry sp.z o.o. 
  
ul. PCK 10/1 
  40-057 Katowice
  
tel.: (32) 733-42-78

  fax: (32) 700-03-13
  biuro@maestry.com.pl

 

Strona poprzedniej edycji

CallCenter & E-marketing 2010

CallCenter & E-marketing 2011

Newsletter: 
Podaj e-mail:

 

Znajdź nas na Facebook'u:

 

 

Dziękujemy za udział w Konferencji
Call Center - CRM - Customer Care 2012

5 grudnia br. odbyła się kolejna edycja konferencji Call Center - CRM - Customer Care. Miejscem konferencji był Wydział Teologiczny Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Na sali zgromadziliśmy blisko 80 uczestników.

Serdecznie dziękujemy sponsorom Konferencji: Gallup Polska oraz Altar.

A także patronom Konferencji: BS4, Heuthes, PTI Oddział Górnośląski, ProOpitma, Anomail, a także Teneto Consulting.

Patronami medialnymi konferencji byli: Śląskie Towarzystwo Marketingowe, Stowarzyszenie Menedżerowie Kultury oraz Fundacja Governica.

Uczestnikom, którzy wypełnili ankietę i zostali na sali do końca imprezy rozdano liczne nagrody ufundowane przez naszych sponsorów oraz współpracujące z nami wydawnictwa.


W imieniu organizatorów, sponsorów oraz prelegentów wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w konferencji.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z konferencji - galeria


 


Kilka pytań do naszych ekspertów...


Najważniejszym składnikiem contact center jest jego zespół!
Rozmowa z Wojciechem Murzynem (telekomunikacja.edu.pl)

Dokąd zmierza formuła contact center? Czy centra telemarketingowe będą istniały w 2020 roku? 
Perspektywa roku 2020 jest na tyle odległa, że można śmiało odpowiedzieć: "nie wiadomo". Bo rozwój rynku i sposobów istnienia na nim oraz kontaktów z klientami przebiega bardzo szybko. W 2020 roku będziemy używać modeli biznesowych i technik komunikacyjnych, które dziś jeszcze nie istnieją >>>


Strona musi być intuicyjna...
Rozmowa z Markiem Góreckim (Divante)

Jakie podstawowe błędy w zakresie komunikacji popełniają "domorośli" projektanci witryn internetowych? 
Bardzo istotnym aspektem przy projektowaniu witryn www jest określanie celów biznesowych i zbadanie oczekiwań przyszłych użytkowników. Niejednokrotnie zdarzają się sytuacje, że wyżej wymienione elementy współpracy między projektantem, a klientem są pomijane przy budowie aplikacji internetowej >>>


Rola e-mailingów...
Rozmowa z Przemysławem Rusieckim (AnoMail.pl)

Czy rola e-mailingów zmniejsza się, stabilizuje, rośnie?
Moim zdaniem widać tendencje wzrostową. Coraz więcej firm sięga po tę formę promocji upatrując w niej możliwość rozwoju firmy, a w szczególności szansę na zdobycie nowych klientów lub podtrzymanie kontaktów z obecnymi >>>


Wypowiedzi uczestników konferencji z 2010r.

Czy wyjeżdżając z konferencji, ma Pan/Pani odczucie, że dowiedział/-a się Pan/Pani czegoś nowego, co może być użyteczne w niedalekiej przyszłości?

Poznałem role i znaczenie kreowania marki w portalach społecznościowych.  Mateusz Czerw, Katowice

Najbardziej zainteresowała mnie prezentacja dotycząca wirtualnego doradcy.  Agata Saderska, Katowice

Poznałem nowe formy dotarcia do klienta.  Wojciech Wrona, Rybnik

Poznanie ogólne zagadnienia oraz techniczno-informatycznego "zaplecza". Norbert Śledź, Kraków


Patronaty

 

 

 

 

 



 

 

 


 

 

 


 

 

 



 

 

 


 

 

 


O nas

pix Marketing Maestry sp. z o.o. powstało w 2001 roku. Obok innej działalności,  od 2006 organizuje konferencje poświecone tematyce informatycznej, marketingowej i zarządczej.  Są one sygnowane nazwami: ISO-Silesia, ISO-Poland, IT-Medica.Silesia, IT-Medica Poland, ERP Silesia, Telekom Silesia, Sec-Info Silesia, EOD Silesia, Zasoby Ludzkie Silesia, Projektory Silesia i inne.

Kontakt


Marketing Maestry sp.z o.o. 
ul. PCK 10/1 
40-057 Katowice

tel.: (32) 733-42-78

fax: (32) 700-03-13
biuro@maestry.com.pl

www.konferencje.maestry.pl