Eksperci

 

Łukasz Kobiec – Key Account Manager w Altar Sp. z o.o. Odpowiada za  współpracę z kluczowymi Klientami firmy i współtworzy strategię rozwoju Altar Contact Center, systemu przeznaczonego do profesjonalnej, wielokanałowej komunikacji z klientem. Swoją wiedzą dzieli się, uczestnicząc jako prelegent na branżowych konferencjach oraz pisząc artykuły poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym i teleinformatycznym dla firm obsługujących klienta masowego.

Maciej Buś - manager, konsultant i trener biznesowy, ekspert od 2003 roku ściśle związany z branżą Call Center. Założyciel i prezes zarządu Instytutu Zarządzania Contact Center. Propagator dobrych praktyk i standardów działalności organizacji Customer Contact Center. Pomysłodawca i organizator projektu branżowego Forum Call Center. Audytor europejskiej normy jakościowej dla Contact Center EN 15838. Autor licznych publikacji branżowych.

Wiesław Porosło - trener, doradca, coach, przedsiębiorca, prezes zarządu firmy szkoleniowej Pro Optima. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie, które obecnie wykorzystuje w pracy szkoleniowej. Jest współautorem książki pt. „Menedżer coachem” wydawnictwa Wolters Kluwer. Jest także pomysłodawcą i trenerem realizowanego od kilku lat szkolenia pod tym samym tytułem. Ulubiony cytat: „Czytamy świat odwrotnie i mówimy, że on nas zwodzi.” Rabindranath Tagore

Przemysław Rusiecki - pasjonat nowych technologii, nauczyciel akademicki, e-mail marketer, autor oprogramowania komputerowego. (jego sztandarowe dzieła to: AnoMail i Asystent). Szkoleniowiec i trener. Mówią o nim: informatyk mówiący ludzkim językiem. Wolne chwile poświęca realizacji hobby, którym jest - jakże by inaczej! - informatyka. Lubi dobre filmy, interesuje się fotografią cyfrową, gra w tenisa i słucha dobrej muzyki.

Jarosław Żeliński -  członek Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych. Inżynier teleinformatyki, redaktor portalu IT-Consulting, autor licznych artykułów i wystąpień konferencyjnych na temat informatyki, zarządzania i telekomunikacji.

Adam Macura - informatyk (elektronik), administrator systemu GroupWise Telsar sp. z o.o. Autor kilku artykułów dotyczących GroupWise i systemu zarządzania dokumentami. Wieloletni instruktor prowadzący autoryzowane kursy. Współpracuje z międzynarodową organizacją OpenHorizons. Brał aktywny udział w wielu konferencjach organizowanych przez PTUN i Novell Polska.

Maciej Zachara - od połowy lat 90' ub. wieku: specjalista od systemów IT dla biznesu (ERP, BI a szczególnie CRM) , manager - wdrożenia, sprzedaż, zarząd, dyrektor marketingu (Qumak International, Qumak-Sekom do końca 2011, od początku 2012 Alteris SA). Jeden z pionierów rozwiązań CRM na polskim rynku - biznesowe aspekty zarządzania relacjami z klientami i ich doświadczeniem (CEM). Dziś prezes Zarządu w firmie Alteris SA, Katowice (od 1.12.2011). Jego hobby to kwalifikowana turystyka górska, podróże, muzyka klasyczna/opera. Motto życiowe brzmi: Interesuje mnie przyszłość, bo tam zamierzam spędzić resztę życia (Charles Franklin Kettering).

Wojciech Glapa - Prezes Zarządu Gallup Polska Sp. z o.o.; Członek Zarządu Arteria S.A., Dyrektor Zarządzający Pionu Call Center. Mówią o nim: „Wbrew przeciwnościom, opiniom… ale z determinacja …a co najważniejsze z sukcesami zmienia oblicze obsługi klientów sektora utilities w Polsce”. Jego hobby to latanie i lotnictwo. W życiu kieruje się mottem: "Sukces to nie pokaz fajerwerków…wymaga konsekwencji i cierpliwości…ale potem przynosi efekty na długo."

Jerzy Szymura  - absolwent Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej. Pracował m. in. w "2Si" S.A. w Katowicach, był jej prezesem zarządu i współwłaścicielem. W wyborach parlamentarnych w 2005 startował jako bezpartyjny kandydat z ramienia Komitetu Wyborczego Prawa i Sprawiedliwości. Został wybrany do Senatu VI kadencji z okręgu rybnickiego.

Michał Lipiecki  - absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (zarządzanie i marketing), doktorant, dyrektor. Projektant oprogramowania bs4 intranet służącego do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Autor artykułów związanych z CRM opublikowanych w branżowych serwisach internetowych. Interesuje go akwarystyka i windsurfing.

Justyna Dziuma - informatyczka, menedżer, chórzystka, właścicielka firmy 3W Serwisy Informacyjne, działającej na rynku internetowym. Jej dziełem były jedne z pierwszych stron WWW w Polsce - m.in. serwis uczelni oraz miasta Gliwice. System internetowej rejestracji pacjentów Rejestracja24, zbiera pochlebne opinie wśród personelu medycznego i pacjentów. Zainteresowania - ogrodnictwo, podróże i muzyka chóralna. Uważa, że tak w życiu, jak i w interesach uczciwość to podstawa.

Piotr Fuglewicz - informatyk, konsultant, wykładowca. Członek Honorowy Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Współautor dwóch książek, autor ponad stu artykułów w prasie branżowej i naukowej oraz redaktor dziesięciu tomów materiałów z organizowanych przez niego konferencji.

Paweł Psuty - od ponad 7 lat zajmuje się na rynku polskim zagadnieniami zarządzania sprzedażą, optymalizacji obsługi klienta i efektywności marketingu. Zdobył szerokie doświadczenie pracując u czołowego producenta aplikacji CRM firmy Siebel Systems Inc., gdzie uczestniczył w wielu pionierskich projektach w Polsce, Europie i na Bliskim Wschodzie. Obecnie jest Dyrektorem Marketingu i Strategii Rozwoju w firmie Wola Info, która zajmuje się wdrażaniem filozofii CRM i systemów informatycznych do zarządzania relacjami z klientami.

Bartłomiej Szwedowski - ekspert d/s marketingu internetowego, Senior Account Executive WP.PL, certyfikowany konsultant SEM sieci reklamowej AdKontekst. Autor projektów z zakresu interaktywnych systemów promocji dla biznesu i administracji samorządowej. Mówią o nim, że jest misjonarzem interakcji, entuzjastą internetu. Jego hobby to eksploracja zagadek otaczającego świata, wolontariat. Motto : "W ludziach trzeba rozwijać przede wszystkim te umiejętności, w których są najlepsi "

 

Maciej Stanusch - twórca i właściciel Stanusch Technologies, wcześniej Stanusch CRM Consulting, przez kilka lat prezes Clix Software zajmującej się rozwojem i wdrożeniami systemów CRM; wybitny autorytet w zakresie CRM.  

 

Wiesław Bełz - menedżer, dziennikarz, praktyk i teoretyk marketingu, organizator imprez konferencyjnych, autor książek, artykułów i filmów, twórca i redaktor naczelny wielu czasopism (marketing, turystyka, alpinizm). Członek-założyciel Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Główna pasja to marketing. Interesuje się też historią, techniką i informatyką. Fan kanału Discovery. Ulubiona maksyma: "...w tym szaleństwie jest metoda". Nie poddaje się nigdy przeciwnościom. Życiowy optymista !

 

 

Sponsor wiodący

Sponsorzy

Partnerzy
Miejsce i termin

   Termin: 5.12.2012, 9:00-16:00

   Miejsce: JORDANA 18, sala 401

 

Kontakt

   Marketing Maestry sp.z o.o. 
   ul. PCK 10/1 
   40-057 Katowice

   tel.: (32) 733-42-78

   fax: (32) 700-03-13
   biuro@maestry.com.pl

 

Strona poprzedniej edycji

CallCenter & E-marketing 2010

CallCenter & E-marketing 2011

Newsletter: 
Podaj e-mail:

 

Znajdź nas na Facebook'u:

 

 

Patronaty

 

 

 

 

 



 

 

 


 

 

 


 

 

 


O nas

pix Marketing Maestry sp. z o.o. powstało w 2001 roku. Obok innej działalności,  od 2006 organizuje konferencje poświecone tematyce informatycznej, marketingowej i zarządczej.  Są one sygnowane nazwami: ISO-Silesia, ISO-Poland, IT-Medica.Silesia, IT-Medica Poland, ERP Silesia, Telekom Silesia, Sec-Info Silesia, EOD Silesia, Zasoby Ludzkie Silesia, Projektory Silesia i inne.

Kontakt


Marketing Maestry sp.z o.o. 
ul. PCK 10/1 
40-057 Katowice

tel.: (32) 733-42-78

fax: (32) 700-03-13
biuro@maestry.com.pl

www.konferencje.maestry.pl